Itt a NASA World Wind Europa Challenge !
Figyelemfelhívás a tágybeli versenyfelhívás megismerésére és részvételre!
Kik a megszólítottak? Két kategóriában lehet versenyezni. Egyetemisták által alakított 2-3 fős csoportok és azok a végzettek, akik már dolgoznak a szakmában. Lényeg a NASA díjnyertes nyíltforrású World Wind fejlesztői környezete használatával potenciálisan szociális-gazdasági hasznot jelentő alkalmazásokat tervezni, fejleszteni vagy bemutatni.
Optimális összetételű lehet az a csapat, amely egy mentor-oktatóból, továbbá ugyanarról az egyetemről vagy főiskoláról egy programozó informatikus és egy vagy két az alkalmási területet már megismerő, a térinformatikában is jártas hallgató alkot. A minél több és eredményes hazai jelentkezés érdekében a felhívás terjesztésében HUNAGI ismét kéri tagsági köréből és partnerei közül az érintett tanszékek vezetőinek támogató közrműködését.
Terv szerint a magyar hallgatói részvételről HUNAGI jelentést ad a Magyar Rektori Konferencia titkársága és a felsőoktatásért felelős Államtitkárság felé.
A mérvadó feltételek a verseny honlapján ismerhetőek meg: eurochallenge. como.polimi.it
A beküldött projektjavaslatok összemérésére Firenzében kerül sor az INSPIRE konferencia idején. Erre az időre - olasz alapítványi támogatónak köszönhetően - kedvezményes szállásdíj lehetőséggel lehet számolni. Ezen felül az Európai Bizottság fórumot biztosít az első három helyezett bemutatkozására az INSPIRE konferencián.
Tekintve, hogy a felhívás egy másik kategóriában végzettek jelentkezését is lehetővé teszi, HUNAGI kifejezetten javasolja a hazai térinformatikai KKV szervezeteknek, hogy tegyék lehetővé, sőt ösztönözzék fiatal szakembereik indulását a versenyen.
További olvasmány:
Inspiring solutions for a more sustainable world!
View Article on LinkedIn
HUNAGI által értesített nemzetközi közösségek, akik a terjesztésben közreműködtek: EUROGI AGILE CLGE EuroSDR Eurogeographics EGEA UNGIWG GSDI (page 8, GSDIIGS World News) ISDE továbbá a GeoConnexion, GIM International, GSDI/IGS News olvasói |
No comments:
Post a Comment